Dogfrisbee seminář

30.10.2010 19:24

Sobotní den jsem s psisky strávila na dogfrisbee semináři v Pohořanech u Olomouce. Seminář pořádaly v DF světě známé Lucka Schönová a Verča Urbášková. Sraz byl v 10 ráno na místním fotbalovém hřišti a hned po příjezdu a vyběhání psů jsme začali s házením. V první fázi samozřejmě bez psů, protože seminář byl určen především lidské části týmu. Počasí bylo sice hezké, sluníčko svítilo o sto šest, ale pro házení disků bohužel hodně foukal vítr. Ten nám naše chabé pokusy o pěkné hody bohužel vůbec neulehčoval. I tak jsme se přes backhand proházeli skr forehand až k hodu zvanému kuře. Nás úplné začátečníky dostala na starost Verča a každému jednotlivě každý hod pořádně vysvětlila a hody kontrolovala. Tak jsem se konečně dozvěděla, jak mám disk správně házet a naučila se správnou techniku všech typů hodů. Teď už jen cca rok v kuse trénovat a bude to perfektní :-)

Na řadu přišlo samozřejmě i házení se psy, v mém případě s Redulkou, protože Brutík sice o disk vcelku jeví zájem, ale o nějakém tréningu se ještě nedá mluvit. S Redou jsem házela dvakrát. Jednou si nás Verča jen omrkla a po druhé už mi doporučovala, co dál učit a kam se pohnout dál.

Dojmy ze semináře můžu shrnout jedním slovem - skvělé! Verča nám všechno skvěle vysvětlila, ukázala a při hodech opravovala. Udělala nám dokonce i takovou malou přednášku o bodovacím systému na závodech ve freestyle. Takže Verčo díky moc! Pokud to jen trochu půjde, určitě se příště přihlásíme znovu. Poděkování patří i kamarádovi Martinovi Motřincovi, díky kterému jsem se o semináři vůbec dozvěděla.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena