DUO CACIB Brno 5.-6.2.2011

06.02.2011 18:00

První únorový víkend jsme se zůčastnili mezinárodní výstavy psů v našem domácím městě Brně. Vystavovali jsme samozřejmě jen Bruta, který šel do třídy dorostu a brala jsem to spíše jako socializaci a zvykání si na kruh. Po výstavě v Olomouci jsem se opět přesvědčila, že za prvé Brutík není výstavní typ, vystavování ho vysloveně nudí a obtěžuje, a za druhé že typově se mezi našimi českými psy bude v kruhu jen těžko uplatňovat. Na českou populaci je dost vysoký a příliš atletický typ a také jdeme mimo barvy. V kruhu totiž opět převládala černá a začíná se prosazovat modrá. Nechci ani domýšlet, jak budou kruhy vypadat za dva roky, přes modrou barvu člověk neuvidí a o zlatou nebo bílou aby byl jeden rád, že zavadí. Jak ráda bych se mýlila :-)

V obou dnech Brutík získal ocenění nadějný s relativně hezkými posudky. Každopádně šampióna z něj asi nikdy mít nebudeme, alespoň ne na poli výstavním :-) Po oba dva dny jsem se za to potkala se všemi možnými známýni, kamarády a mě podobnými nadšenci a tak jsem si výstavní víkend pěkně užila. Děkuji všem za výbornou společnost!

Protože jsem byla na výstavišti bez fotografa, pár fotek mám jen od Olgy Přerovské a Míši Koucké. Míšo, s dovolením použiji tvoji fotobanku :-) - svozilka.rajce.idnes.cz/Duocacib_Brno_2011/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena