MVP Praha - V4 ve třídě mladých

07.11.2009 00:00

Na sobotu 7.11. jsme byli přihlášení do třídy mladých na mezinárodní výstavu psů v Praze. Abychom se vyhnuli brzkému rannímu vstávání, odjeli jsme do Prahy už v pátek odpoledne. Už od rána jsem byla nervózní, čekala nás první výstava, která se bere vážně a v kruhu nás mělo očekávat 11 dalších fenek v naší třídě. V tak velké konkurenci jsem si nedávala téměř žádné naděje na nějaké umístění a byla bych ráda i za známku výborná bez pořadí. Jak velké bylo potom moje překvapení, když si nás pan rozhodčí Řehánek vyžádal ze skupiny jako čtvrté v pořadí, asi nemusím říkat. Když nám gratuloval k V4, byla jsem opravdu šťastná. Je to pro mě obrovský úspěch a potvrzení, že Redynka roste do krásy.

Posudek nám pan Řehánek dal takovýto: 13 měsíční fena, odpovídá věku, hlava ve vývoji, nůžkový skus, tmavé oko, uši šířeji nasazené méně klopené, prostorný hluboký hrudník, rovný hřbet, úhlení končetin v pořádku, temperamentní pohyb (můj překlad je, že skákala jako koza a to je jinak v pohybu skvělá, ale nervozita a nuda při tak velkém počtu posuzovaných fen před náma dělá své :-))

Bohužel světelné podmínky ve výstavní hale byly natolik nevyhovující, že náš automatický foťák si s tím neporadil a tak nemáme téměř žádné použitelné fotky. S dovolením ostatních účastníků jsem si ale vypůjčila pár povedených fotek z jejich zdrojů a najdete je ve fotogalerii zde: redy-sbt.webnode.cz/fotogalerie/

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena