StaffBul Show Rychety u Prahy

25.06.2011 09:00

V sobotu brzy ráno jsem já s krakenama v dopropovodu kamaráda Martina Handla a jeho pesjka SBT Brasca vyrazili směr Praha na 10. ročník Staffbul Show. Tento soutěžní den pořádá Lucky Bull Team Dana Žďárského v krásném prostředí Kynologického klubu Rychety a patří mu za to velký dík!

Ani po příjezdu na místo jsem si nebyla jistá, jestli psiska vůbec na něco přihlásím. Zatím jsme pořádně netrénovali, tak nebylo co ukazovat. Nakonec po dohodě s Pavlem Peerem jsem oba přihlásila na Weight Pul Sprint s pneumatikou (potřebovala jsem pomoct s vypuštěním obou psů na startu a Pavel byl tak hodný, že mi s během byl ochotný pomoct)). Celá akce ale byla především ve znamení okouknutí všech disciplín pro příští ročník a také ve znamení setkání s kamarády, které jsem dlouho neviděla a na které jsem se moc těšila. :-)

Naše soutěžní premiéra se nakonec vcelku vydařila. Reda běžela jako o život a nebýt toho, že se dvakrát ohlídla za taženou pneumatikou, měla by i čas na umístění. Brutík je více rozvážný a konec dráhy už spíše doklusal. Tahal ale moc pěkně a souvisle, takže i s jeho během jsem spokojená. Na umístění to ani u jednoho tedy nebylo, ale to jsem ani nečekala. Reda mě hodně překvapila, ta je opravdu šikovná a Brutík ještě do pořádného sprintu potřebuje dozrát. Každopádně příští rok se těšte, budeme pilně trénovat :-)

Gratuluji všem kamarádům k umístění a krásným výsledkům u jejich psů a všem díky za skvěle strávený den. Moc jsem si to užila a už teď se těším na další ročník!

Protože moje drahá polovička Michal z pracovních důvodů nemohl jet se mnou, nemám ani žádné vlastní fotky. Fotky poskládané od všech možných mám na svém profilu na FB: www.facebook.com/media/set/?set=a.2025314604907.111121.1605272963

Brutík maže co mu nožičky stačí:

A Reda se nenechá ani trochu zahanbit:

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena