Tréning coursingu

22.01.2011 09:00

V sobotu ráno jsem naložila oba dva naše chlupáče do auta a vyrazili jsem do blízkých Soběšic u Brna na tréning v coursingu pořádaný Českým psem. Tréning byl určen pro profíky, tedy primárně Redu, ale Brutíka jsem samozřejmě nemohla nechat doma. Až na malé zdržení po ránu, když se z technických důvodů musela trochu přestavět první tréningová dráha, se běhalo souvisle bez zbytečného zdržování. První běh měla Reda solo a pořádně si to užila. Ani po relativně dlouhé odmlce v běhání neztratila nic na drivu a rychlosti, s jakou se do honění kořisti vrhá. A jak ji moc pěkně zachytila Gwen, za střapcem doslova letí :-)

Druhý běh už byla v páru s anglickým bullteriérem a o střapec se řádně porvala (téměř doslova :-))

Brutíka jsem také nechala odběhnout dva krátké běhy, aby jsme otestovali, jestli se jeho touha po honění kořisti od White Dart Cupu v říjnu 2010 zvýšila nebo ne. Běžel opravdu jen velice krátké úseky, aby jsme moc nezatížili nožky. Za střapcem se hnal velice urputně, ale ani tak nezapomněl pobavit všechny přihlížející. Asi v polovině dráhy se při obou bězích stihl vyčůrat :-) Na takového prcka má ale moc pěkný kill a přesvědčit ho, že už má střapec pustit, mi dalo docela dost námahy :-) Za fotku opět děkuji Gwen :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena