Víkend plný výletů

22.02.2010 00:22

Poprvé po období klidu jsme s Redulkou vyrazili po oba víkendové dny na menší výlety. Bylo to první větší zatížení po období klidu a tak jsem předem doufala, že to Reda zvládne a nožičky vydrží. S úlevou musím říct, že kulhání se neobjevilo a ačkoliv byla Redulka unavená, nohy vydržely. :-)

V sobotu jsme byli s další stafbulinkou a pejskem Akita Inu na výletě v lesích u Omic. Odpoledne už naštěstí nepršelo, takže se výlet vydařil. Redula si užila společnosti dalších hafíků a my jsme si užili ty nádherně zasněžené lesy. Fotky z výletu najdete tady: picasaweb.google.cz/polus.michal/OmiceVenceni20100220#

V neděli jsme se vydali do lesů v okolí Pozořic, teď už jen naše silná trojka. Lesy jsou v tomto období plné zvěře a tak jsme měli štěstí na jednoho zajíce, pár srn, hejno káňat a hlavně stádo divokých prasat. Od prasat byla rozhrabaná půlka lesa, takže jsme čekali, že je uvidíme. Že ale narazíme na skupinu více než 10ti zvířat jsem opravdu nečekala a absolutně mě to uchvátilo. Foťák jsme v ten moment měli samozřejmě schovaný :-( Z čeho mám ale obrovskou radost je odvolání Redy od zvěře. Prasata jí proběhla cca 10 metrů před čumákem a i když za nimi vyběhla, na zavolání se ihned otočila a běžela zpět ke mně. Udělala mi tím obrovskou radost. :-) Na cestě z Pozořic jsme se ještě zastavili na Santonu. Je odsud moc pěkný výhled do okolí. Nějaké fotky z nedělě najdete tady: picasaweb.google.cz/polus.michal/PozoriceSanton20100221#

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena