Zkouška ZZO

30.04.2011 11:00

Na poslední dubnovou neděli jsem se s Redou přihlásila ke zkoušce dle Národního zkušebního řádu - Zkouška Základní Ovladatelnosti (ZZO). Zkoušky probíhaly v Kynologickém klubu Kývalka v Popůvkách u Brna. Spolu s námi na zkoušky jela i kamarádka Majka se svojí 11ti měsíční stafbulkou Reyou. A jak jsem s Redulkou dopadly?

Poslušnost (maximání možný počet bodů 60)

Přivolání - 8 bodů (volno na place nám dělá potíže :-)), Ovladatelnost na vodítku - 9 bodů, Polohy - 7 bodů (sedla si až na druhý povel), Odložení za pochodu - 10 bodů, Aport volný - 7 bodů (dle očekávání mi ho hodila k nohám :-(), Odložení psa - 10 bodů

Celkem jsme tedy získaly 51 bodů, což je Prospěl výborně.

Speciální cviky

Přivolání psa za ztížených podmínek - prospěl výborně (tady mě Reda opravdu překvapila, protože tak hezké přivolání už nepředvedla dlouho a to míče miluje), Chování psa ve skupině osob - prospěl výborně, Chování psa krátkodobě přivázaného a ponechaného o samotě - prospěl výborně (to bylo největším překvapením dne, protože Reda ani nehlesla, ačkoliv normálně řve jako tur, a jen spořádaně seděla a čekala na můj návrat)

Náš celkový výsledek zkoušky je tedy Prospěl výborně!

Je na místě poděkovat organizátorům zkoušky za skvělé přijetí a velice příjemnou atmosféru. Ačkoliv jsem byli pro ostatní zkoušející "cizí", byli jsme hned přijati do skupiny se vším všudy. Díky moc, pro uklidnění a skvělou uvolněnou atmosféru to udělalo moc a celý den strávený na Kývalce byl opravdu moc příjemný. Taky chci pogratulovat Majce, která s Reyou zkoušku zvládla a má tak můj obdiv s takovým prckem. Jsou to holky šikovné.

Suma sumárum, až na to, že jsem se spálila a absolvovala lehký úžeh, to bylo super a z výsledku zkoušky mám obrovskou radost. Redulka je moje krasavice inteligentní! :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Petra Kratochvílová, Všechna práva vyhrazena